Sziasztok!
A mai napon ismét elhoztam Nektek az Epic Games Publishing és az Iron Galaxy Studio közös csihi-puhi játékát, a Rumbleverse-t. Egy újabb tutorial apropóján, amelyet Én fejlesztettem ki, illetve játék közben jöttem rá, hogy a saját javamra tudom fordítani a mozdulatot, mechanikát.
A véletlenül szülte mozzanat története:
Egy nap, amikor játszottam a játékkal egy magas épület tetején kapaszkodva megnyomtam a „B” gombot a kontrolleremen, és a karakterem esni kezdett a mélybe, majd hirtelen megkapaszkodtam, és láttam, hogy a karakterem csúszva az épület falán megtud kapaszkodni, és ezt a „csúszást kihasználva tudom a javamra/javunkra fordítani játék közben, mert bizony ez eléggé hasznos tud lenni, akkor amikor szorult helyzetbe kerülve gyorsan le kell érni valahonnan.
Korábban beszéltem és készítettem már különböző mászási technikákról, mechanikákról videót és cikket, ezt azonban még eddig nem mutattam meg senkinek, és ennek csak egyetlen oka van, az, hogy tökéletesítenem kellett a technikát, de most végre itt vagyok, hogy megmutassam a mai bejegyzés témáját.
De előtte, aki még nem látta az előző mászásokkal foglalkozó cikket, az a linkekre kattintva elolvashatja azokat:
1. Link: https://gamewithme.blog.hu/2022/08/19/rumbleverse_massz_ugy_mint_egy_profi_climb_tutorial
2.Link: https://gamewithme.blog.hu/2022/08/26/rumbleverse_massz_szokkenve_jump_climb_tutorial
3. Link:
https://gamewithme.blog.hu/2022/09/03/rumbleverse_side_jump_climb_tutorial
A 2. szezontól nagyobb szerepet kap a mászás a játékban:
A játékban elérkeztünk a 2. szezonhoz, amely a sok újdonság mellett adott nekünk egy újabb területet, amely a „Low Key” nevet kapta. Már az 1. szezon végén is rebesgettek különböző szemfüles tartalomgyártók olyat, hogy a játékban új területet fedeztek fel, de nem tulajdonított neki senki nagyobb jelentőséget, hiszen olyan távol volt, hogy nem volt látótávolságon belül ez a sziget, és nem volt kivehető belőle semmi sem, csupán egy kisebb hajót lehetett látni, és ebből sejteni lehetett, hogy az elemek egy új terület részei. Bizony igazuk volt azoknak, akik arra tippeltek, hogy valószínűleg érkezik egy másik terület, mert a 2. szezonban meg is kaptuk a Low Key-t, amely nem más mint egy nagy hegységre épült magas sziklákkal ellátott terület, és ha a játék azon a területen játszódik, akkor bizony elég fontos, hogy a játékosok tudjanak mászni, és képesek legyenek lejönni egy adott hegyről, különben sajnos gyorsabban leér egy füles kíséretében mint gondolná. Bővebben majd egy külön cikk formájában fogok foglalkozni a területekkel, szóval ne szaladjunk ennyire előre.
Vissza a mai bejegyzés témájához, hiszen mindenki azért olvassa a cikket:
1. Lépés: Menj az épület széléhez, hogy a karaktered lába lelógjon egy kicsit.
2. Lépés: Nyomd meg a controllereden az ugrást (nekem az „A” gomb az).
3. Lépés: Ugrás közben fordulj a karaktereddel arccal a fal felé.
4. Lépés: Kapaszkodj be, a „Climb” gombbal (Nekem ez a „B” gomb).
5. Lépés: Nyomd meg újra a „Climb” gombot, ekkor a karaktered esni kezd, majd nyomd le
újra, hogy a karaktered megkapaszkodjon. Ezt a kombinációt ismételgesd (Kapaszkodás+Elengedés), amíg az épület aljára nem érsz.
A technikát itt meg is mutatom, nézzétek meg, hogy lássátok a dolgot egyben:
Ezzel pedig nem maradt más hátra, mint, hogy jó gyakorlást kívánjak, és megköszönjem a figyelmeteket!
Ha nem szeretnétek lemaradni a további friss tartalmaimról, akkor mindenképpen IRATKOZZATOK FEL ITT A YOUTUBE CSATORNÁMRA, vagy CSATLAKOZZATOK A DISCORD KÖZÖSSÉGEMHEZ, KÖVESSETEK INSTAGRAMON, és TWITTEREN, valamint a MEWE-n
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.