Sziasztok!
Ma a Knockout City eventjéhez írok Nektek pár tippet részletesen, gyertek velem ma is!
Nagyot szólt a bomba, amikor bejelentette a Velen Studios és az EA, hogy idén azaz 2022.06.01-én Free to Play modelre váltanak majd. Az ingyenességnek hála egészen sokan letöltötték a játékot, és elkezdtek vele játszani!
Nézzük az eventet:
Az event 2022.06.21-én indult. A lényege pedig az, hogy a karaterünket szuper képességekkel ruházhatjuk fel és 14 napig élvezhetjük a különleges képességeinket.
Most pedig vessünk egy pillantást a képességekre, amelyeket az event alatt választhatunk:
- Super Double Jump (Duplán tudunk ugrani a karakterrel, tehát 2x)
- Super Tackle Strike (A szerelésünkkel megsebezzük az ellenfelet)
- Super Healing Powers (Ha elveszítünk egy életünket, ha egy bizonyos ideig nem kapunk találatot, akkor vissza tudunk gyógyulni)
- Super Charge-Up (Passzt vagy elkapást követően azonnal charge-os lesz a labdánk)
- Super X-Ray Vision (Átlátunk a falon)
- Super Strength (Feltudjuk kapni a brawlereket, és eltudjuk őket dobni)
- Super Ballform Bounce (Ha Ballform-ban rá érkezünk egy dobbantóra, akkor aktíválódik az Ultimate képességünk)
Most pedig, hogy ismeritek az event összes képességét, nézzük meg, hogy pályára lebontva hogyan érdemes őket kiválasztani magunknak, hogy eredményesek lehessünk!
Hollowood Drive In: Xray Vision, Super Strenght, Super Tackle Strike
Miért ezeket válaszd:
Xray Vision: Az első és legfontosabb, hogy ezen a pályán gyakran változnak a környezeti tényezők, a meccs közben különböző tematikájú építmények nőnek ki a talajból, ami a legváratlanabb pillanatban történik meg, annak érdekében, hogy minél jobban a reflexeinkre legyünk utalva. Az épületeknek hála nem fogjuk látni az ellenfeleinket, de az Xray Visiont választva mindig tudni fogjuk az ellenfelünk pontos pozícióját.
Super Strength: Ha az épületek nem állják utunkat, akkor a Hollowood Drive In egy eléggé nagy terű nyitott pálya, simán alkalmas arra, hogy felkapjuk valamelyik brawlert és kidobjuk vele a másikat, vagy éppen ki is hajíthatjuk a pályáról az ellenfelet.
Super Tackle Strike: Ezen a pályán nagyon jól megtudjuk lepni az ellenfelet, főleg akkor ha éppen változnak az építmények, és volt mögötte valaki, azt például a Tackle Strike-al meglepve meg is sebezhetjük, vagy éppen ki is üthetjük.
Ezeken a képességeken kívül még meg kell említeni a Ballform Bounce-t is, amely erre a pályára rossz választás lenne, még akkor is, ha a pálya alapból nyitott és bizonyos időközönként változnak a körülmények a különböző építményekkel, mert azonnal, ahogy „kinő a földből” az építménysor, nem lesz effektív ez a képesség, mert lesz hova elbújni az Ultimate elől.
Concussion Yard: Strength, Tackle Strike, Ballform Bounce
Miért ezeket válaszd:
Super Strength: Ez a pálya egy lerombolt, bezárt iskola. Tudom, hogy azt gondoljátok, hogy ez nem lényeges információ, de mégis az, ugyanis az épület romjai még állnak, és amelyek egyben vannak azok mind az ablakok. Ebből kifolyólag érdemes ezt a képességet választani, ugyanis az ablakon kitudjuk hajítani az ellenfelet, és szinte esélytelen neki visszaejtőrnyőzni.
Super Tackle Strike: Itt a játékosok nagy része általában az ablakoknál csoportosul, ott ahol a labdalelelőhelyek vannak, ezt bevédve választhatjuk a Super Tackle Strike-ot, hogy távol tartsuk őket a labdáktól, és mivel a játékban nagyon kevésszer passzolnak a játékosok, így védtelenek az ellenfelek.
Ballform Bounce: Alapvetően ez a pálya is eléggé nyitott és ha sikerül megkaparintani a labdát az ellenfélnek, vagy nekünk, akkor a harc a nagy területre csoportosul, ahol viszont nagyon jól lehet alkalmazni az Ultimate képességünket.
Galaxy Burger: Tackle Strike, Double Jump.
Miért ezeket válaszd:
Super Tackle Strike: Itt a választás oka annyi, hogy a pályán gyakran beszaladnak egy fedet helyre a mozgó ajtón keresztül, és a beszaladókat le lehet sebezni.
Double Jump: Felfelé senki sem összpontosít, megtudjuk őket lepni a Dupla ugrással.
Fontos, hogy ezen a pályán kerüljétek el a „befutásokat”, főleg labda nélkül. Mivel sokan azt a stratégiát követve játszanak ezen a pályán, hogy beszaladnak, jó eséllyel lesz náluk már labda, amivel könyörtelenül tüzelnek is.
Back Alley Brawl: Super Strength, Super Tackle Strike
Miért ezeket válaszd:
Super Strength: A pálya adottsága miatt, ugyanis ezen a pályán létezik egy „szegély”, ahol ha nem ugrunk át beleesünk és meghalunk.
Super Tackle Strike: A labdahelyek megvédése miatt, mivel általában olyan helyen vannak ezen a helyen a labdák, ahol ha leesünk akkor vége is van.
Lockdown Throwdown: Strength, Super Tackle Strike
Miért ezeket válaszd, ha módódban áll:
Super Strength: A pályén lévő „örtorony miatt”, ami Cage ball-okat lő ki, és ha nem sikerül elkapni, akkor lehajíthatjuk a mélybe az ellenfelet.
Super Tackle Strike: Passz hiányában sokan úgy próbálnak labdához jutni, hogy az „örtoronyból” kilőtt labdát próbálják elkapni, tehát érdemes őket megpróbálni szerelni, a képességünknek hála így kioszthatunk pár ingyen sebzést is.
Rooftop Rumble: Super Strength
Miért ezt válaszd: A Rooftop Rumble egy olyan pálya, amit egy híd köt össze. A híd közepén van egy labdalelőhely, ezt kihasználva, hogy gyakran ott átfutva szereznek sokan labdát könnyedén lehajíthatóak a hídról az ellenfelek.
Knockout Roundabout: Xray Vision, Strength, Super Healing Power
Miért ezeket válaszd:
Xray Vision: A Knockout Roundabout egy városi pálya, effektíve egy városban csap össze a két csapat, és viszonylag nagy távolság van köztük, fontos tudni, hogy éppen honnan érkezik az ellenfél csapata, ezért jól jön a Xray Vision ezen a pályán. Főleg akkor, ha egy összeszokottabb csapat játszik, mert tudnak egymásnak „infózni”, hogy ki hol van
Super Strenght: Itt hatványozódhat az a probléma, hogy nem igazán passzolnak a társak, így a labdahiányt áthidalva érdemes kiválasztani ezt a képességet, amellyel akár azonnal ki is dobhatjuk az ellenfelet.
Super Healing Power: Pontosan a két csapat közti távolság miatt van esélyünk arra a Super Healinget választva, hogy egy egész szíves kis karaktert varázsoljunk maguknak.
Jukebox Junction: Double Jump
Miért erre essen a választásod:
A Jukebox Junction-ön gyakran jár a vonat, ezért érdemes a Double Jumpot kiválasztani, ugyanis a vonat egy folymatos falat és problémát fog képezni a két csapat köze, ezt áthidalva, a magasból meglepve érdemes próbálkozni.
Alien Smash Site: Xray Vision, Super Strength
Miért ezt válaszd:
Xray Vision: Ez a pálya egy istálló, amely tulajdonképpen a levegőben lebeg, és tulajdonképpen egészen jól jön, ha látjuk, hogy honnan jön az ellenfél, mert le tudjuk zárni a szöget, amellyel megkönnyítjük az érkező labdák elleni védekezést, esetleges viszamozgást, mert látjuk, honnan támadnak.
Super Strength: Mint említettem, ez egy olyan istálló, amely a levegőben lebeg, és a közlekedés A-ból B-be és úgy néz ki, hogy rá kell állni egy ufóra, amellyel elérhetünk ahová szeretnénk, szóval érdemes felkapni az ellenfelet, és kihajítani a messzi-messzi galaxyisba!
Ezek tehát a tanácsaim pályákra lebontva, de mi van akkor ha az általad választott képességet nem tudod kiválasztani?
Ami itt nagyon fontos, hogy „választási köreink” vannak, amely egy bizonyos idő után lejár, akkor pedig automatikusan fogtok kapni valamilyen képességet, és nagy valószínűséggel nem tudjátok a pályához igazítani ezáltal a választási stratégiátokat, ilyenkor érdemes egy kicsit passzívabb játékstílust felvenni és megfigyelni, hogy egy adott körben az ellenfél milyen képességet használ ellenünk (ez egyébként látszik a karaterek sziluetje alatt) és ahhoz igazítva próbáljatok meg választani, mindjárt ki is is térek arra is, hogy melyik képesség mit verhet meg, csak olvassátok tovább a cikket!
Melyik képesség melyiket veri meg az adott szituációban:
Ballform Bounce vs Super Strength (Összegömböjödsz, és mielőtt elérnéd a dobbantót felkapnak és kidobhatnak)
Super Charge Up vs Super Tackle Strike (Mielőtt eldobhatnád a chargos labdát szerelhetnek, és ezáltal nem tudod kihasználni)
Double Jump vs Xray Vision (Hiába ugrassz magasra, ha látja az ellenfeled, akkor nagy előnyt nem tudsz belőle kovácsolni.
Super Healing Power vs Super Strangth (Vigyázz, mert ha felkapnak, semmit nem ér a visszagyógyulási képességed)
Super Tackle Strike vs Super Strength (Ha elrontod a szerelést az ellenfeled felkap és kihajít).
Így sikerült az Én Reborn Heroes eseményem:
Ezzel pedig meg is köszönöm, hogy ezt is elolvastátok!
Ha nem szeretnétek lemaradni a tartalmaimról, akkor IRATKOZZATOK FEL A YOUTUBE CSATORNÁMRA, vagy a CSATLAKOZZATOK A DISCORD SZERVEREMHEZ , vagy kövessetek INSTAGRAMON vagy a TWITTEREN.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.